MENU

Inzerce

Stáhněte si naši PDF prezentaci s kompletním ceníkem pro více informaci


Základní důvody proč inzerovat právě u nás

 

  • Autojournal.cz je členem skupiny primaonline 
  • návštěvnost přesahuje 143.000 uživatelů
  • patříme mezi nejsledovanější české motoristické weby, píšou pro nás profesionálové a máme jednu z nejkvalitnějších produkcí (video, fotografie…)
  • přesně definovaná cílová skupina
  • většina návštěvníků spadá do vyšší příjmové skupiny
  • nejsme klub ani fórum majitelů starých automobilů, ale sofistikovaný magazín
  • také licence ISSN potvrzuje naši žurnalistickou profesionalitu
  • jsme na předních pozicích ve vyhledavačích
  • cena a forma reklamy je zcela individuální
  • náš zákazník, náš pán
  • jsme upřímní a poctiví, neděláme dumpingové ceny

Našimi čtenáři jsou predevším muži (90% uživatelů) ve věku 15 – 70 let, kteří používají pravidelně internet v práci i doma jako nástroj pro získávání informací i pro zábavu. Velké množství uživatelů navštěvuje náš magazín s evidentním zájmem o koupi vozů hledající zde potřebné informace, které pomůžou v poslední fázi nákupního jednání.

Automobily jsou jedním z nejvíce „fungujících“ segmentů na internetu. Většina zákazníků kupujících nový či ojetý vůz získává informace nejdříve na internetu (nabídky, akce, možnosti). Auto Journal je proto nepostradatelný marketingový nástroj významných prodejců automobilů, značkových servisů ale i provozovatelů bazarů. Není však pravdou, že inzerce na takto cíleném médii je vhodná pouze pro výše uvedené subjekty. Uživatelé navštěvující náš server prokazují zájem i o jiné výrobky nesouvisející s automobilismem.

Uživatelé magazínu Auto Journal převyšují průměr českého internetu dle pozice v zaměstnání ve skupině soukromých podnikatelů, vyššího a nižšího managementu na úkor skupiny studentů. Přehled formátu, reference, podrobné informace o profilu čtenářů a sledovanosti serveru zašleme na požádání. Nabízíme Vám osobní přístup a zcela individuální řešení Vámi zadaných kriterií pro maximalizaci efektivnosti Vaší inzerce.

Člen skupiny PRIMA ONLINE

primaonline

Konec roku 2012 a začátek roku 2013 byl pro Primu ve znamení vzniku nových dceřiných společností. První z nich – Prima online – má, jak již její název napovídá, za úkol zaujmout uživatele internetu, a to nejen unikátním videoarchivem, ale i novou podobou a obsahem stránek Primy. Cílem je být velmi významným hráčem na poli českého internetu. Druhou nově založenou společností byl Media Club, který má na starosti obchodní záležitosti nejen celé skupiny FTV Prima, ale i některých dalších subjektů na mediálním trhu.

Stáhněte si naši PDF prezentaci s kompletním ceníkem pro více informaci

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>