12727633-77

Máte 3.6 milionu navíc? Kupte si toto Ferrari F430, neskutečně si ho užijete a nakonec vyděláte balík

17. 1. 2017 • Novinky, Zajímavosti

Ferrari, tyto skvostné stroje z Maranella mají oproti ostatním autům obrovskou výhodu, skoro vždy na nich vyděláte. Je jedno, jaký model si koupíte, pokud má hezkou historii, tak na ceně nikdy moc nespadne. Výjimkou jsou jen nejnovější kusy, které však na ceně ztrácejí jen minimálně. Koupíte-li limitovanou edici nebo naopak neobyčejně nakonfigurované auto, můžete na něm zbohatnout hned druhý den. Takové LaFerrari má po vyjetí z továrny pětinásobnou cenu, F12 TDF stoupají na dvojnásobek a podobně. Dokonce i ”obyčejné” modely, jako je třeba 360 Modena nebo F430, už začínají růst a málo ojeté kousky pomalu, ale jistě mizí. Dostáváme se tak k dnešnímu Ferrari F430, které je díky svojí ceně zajímavou investicí a dokonalým prostředkem k zajištění adrenalinu a zábavy.

Proč? Má manuál! Ano, je to jeden z těch výjimečných plnokrevníků, kteří byli k mání z manuálem, přičemž se jich stejně 99 % prodalo s převodovkou F1. To znamená, že pár těchto jedinečných kousků lze brát jako zajímavou investici, která už začíná rychle růst na ceně. Taková 599 GTB s manuálem už je pro mnohé jen vlhkým snem, to stejné platí i o 612 Scaglietti nebo zachovalých 575 Maranello – jsou strašně drahé.

Další velkou výhodou této F430 je líbivá barevná kombinace černého interiéru a nejoblíbenějšího červeného laku karoserie Rosso Corsa. Vše krásně dokreslují úžasné karbonové doplňky v interiéru i exteriéru. Zmínku si zaslouží i příplatková sedadla s čtyřbodovými pásy nebo černá kola. Samozřejmostí je dokonalý stav a plná servisní historie. Nájezd 25 tisíc kilometrů je taky pohádkou, na to že silnice brázdí od 3. února roku 2007.

Uprostřed F430 je umístěný skvostný osmiválec do V, který má objem 4.3-litru, 32 ventilů a nepřímé vstřikování, díky němuž vytváří legendární zvuk youngtimerových Ferrari. Produkuje šílené stádo 490 atmosférických koní v 8500 otáčkách a krouťák 465 Nm při 5250 otáčkách za minutu. Teď si to představte v kombinaci s šestistupňovým manuálem, samosvorem, pohonem zadních kol a nízkou hmotností 1425 kilogramů. Odpovídá tomu i zrychlení z nuly na stovku, které zabere jen 4 sekundy a maximální rychlost činící 315 km/h.

Takže pokud jste úspěšný podnikatel nebo jen máte zbytečného 3.6 milionu Kč, tak máte možnost v budoucnu vydělat balík a předtím mít pořádný úsměv od ucha k uchu, protože prostě FERRARI!

Inzerát ZDE.

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz