2015-hyundai-i30-facelift-warm-hatch-with-dual-clutch-gearbox-unveiled-photo-gallery_10

Hyundai i30 Trubo – Sportovní look a 137 kW

5. 3. 2015 • Novinky

Seznamte se s nejrychlejší i30 všech dob! i30 Turbo přijíždí ve sportovnější 3dveřové nebo praktičtější 5dveřové karoserii. Na první pohled vás upoutá svou dominantní šestiúhelníkovou přední maskou, novými 18palcovými koly z lehkých slitin v unikátním sportovním provedení, sportovně tvarovaným předním nárazníkem se samostatnými LED světly denního svícení a zadní nárazník s dvěma samostatnými chromovanými koncovkami výfuku a středovým difuzorem.

Model i30 Turbo byl vyladěn v testovacím středisku Hyundai Motor na slavné severní smyčce závodního okruhu Nürburgring v Německu, aby nabízel mimořádné potěšení ze sportovní jízdy. Na podvozku i30 Turbo jsou využity sportovní tlumiče a její jízdní vlastnosti jsou naladěny tak, aby poskytly sportovní jízdní zážitek bez významného omezení komfortu, který tolik oceníte při běžném každodenním používání. i30 Turbo disponuje strmějším převodem řízení s 2,78 otáčkami mezi rejdy.

Pod kapotou najdete přeplňovaný zážehový motor 1,6 T-GDI s výkonem 186 koňských sil (137 kW), s nímž i30 Turbo vyvine maximální rychlost až 219 km/h a dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 8 vteřin. Motor využívá přeplňování turbodmychadlem, přímé vstřikování paliva a dvojité nezávislé časování sacích a výfukových ventilů. Výkon se na kola přenáší prostřednictvím 6stupňové manuální převodovky.

Nový i30 Turbo se bude dodávat ve tří- a pětidveřovém provedení hatchbacku. Speciální vnější stylistické prvky zdůrazňují jeho sportovní charakter. Mezi ně patří nová maska chladiče, přední a zadní nárazník s červenými ozdobnými prvky, nový design diod LED pro denní svícení, dvojité koncovky výfukové soustavy a kola z lehké slitiny. Nový vnitřní design zahrnuje sportovní sedadla vpředu, sportovní přístroje a kontrastní červené doplňky na volantu, hlavici řadicí páky a ve výplních dveří.

V interiéru, který laděn do černé barvy včetně obložení sloupků a stropního panelu, je pro ozvláštnění vzhledu využita kontrastní červená barva na prošívání sedadel, volantu a ve výplních dveří. Přední sedadla s bočnicemi v červené barvě nabídnou výrazné sportovní tvarování a poskytují vynikající boční oporu. i30 Turbo se odlišuje i unikátním designem přístrojového panelu, hlavice řadicí páky a dalších detailů.

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz