S

SchwabenFolia a 408 koní v BMW 1 M Coupé!

20. 12. 2012 • Novinky, Tuning

Mám ten pocit, že vás musíme s BMW 1 Coupé (stejně jako s Range Roverem Evoque) řádným způsobem nudit. Je sice pravdou, že 1 M Coupé jsme otestovali pouze jednou, zatímco Evoque již po páté, ovšem eMková jednička si zde zasloužila několik článků o jejich tuningových úpravách.

Než si ale představíme další úpravu, musím připomenout, že zatím nejšílenějším počinem musíme označit 600 koňový G-Power G1 Hurricane RS, který jsme si dokonce i vyzkoušeli (a to, prosím, jako jediní v ČR). Na psaný test se těšte ještě do konce tohoto roku a mezitím si například užijte VIDEO z naší testovací jízdy. Zpátky ale k firmě SchwabenFolia…

Tato německá firma se zabývá všemi druhy polepů na každé typy aut a občas zavítá i do tzv. “car stylingu”. Není ale vůbec vyjímkou, že se tento “tuner” vrhá také na mírné zvýšení výkonu. A protože já osobně mám rád trochu toho výkonu navíc, 1 M Coupé zbožňuji už v sériové verzi a hlavně – neskutečně se mi líbí tady ta zelená barva, nesmí náš magazín minout ani tato úprava. :-D

Za cenu cca 2150 Eur (asi 54 450,- kč) dostanete tento svítivě zelený fóliový zábal, u kterého si za další příplatky můžete volit například lesklou černou střechu, karbonovou fólii na vnější zpětná zrcátka, či spojler na víko kufru. Třešničkou pak je (také za příplatek) svítivě zelené tlačítko Start uvnitř vozu. Zatím nemáme fotografie interiéru, ale tam se můžete těšit také na oranžové prošívání sedaček a volantu. Za dalších 800 Éček pak můžete dostat černá kola se zeleným lemem uvnitř kol.

To nejdůležitější ale samozřejmě nakonec. Tato německá firma si také pohrála s 3,0 litrovým řadovým šestiválce s dvojitým turbodmychadlem TwinScroll. To díky přeprogramované řídící jednotce zvýšilo svůj plnící tlak, výfuk byl navíc vyměněn za titanový (stojí dalších 2 299 Eur), motor se osadil novým sáním a to vše dopomohlo ke zvýšení výkonu z 250 kW na úžasných 304 kW (408 koní), což se už hodně blíží M3 E92. Dostanete k tomu ale také nový podvozek Bilstein B16, snížený o 10 mm na přední nápravě a o 12 mm na zadní (za cenu 2 499 Eur), abyste mohli lépe zvládat tento výkon. A to jsem nezmínil, že tento chip je k dispozici za 1 299 Eur (necelých 33 000,- kč).

Dohromady tedy za kompletní úpravu zaplatíte cca 228 000,- kč. Pokud se vám to zdá málo, podívejte se na naše video G-Poweru G1 Hurricane RS, které posunuje úpravy a zážitky (a také jejich cenu) do poněkud vyšší sféry… :-D

YouTube Preview Image .

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz