5675525131652111631.jpg-1593394389

Mercedes-Benz E Coupé a Cabrio oficiálně!

5. 1. 2013 • Novinky

Jistě vám před nedávnem u nás neuniklo oficiální představení faceliftu Mercedesu třídy E. Omlazená E-class se nám ukázala v karosářské variantě sedan a kombi, tudíž už zbývalo odhalit jen verze Coupé a Cabrio. No a právě tyto dvě zbylé varianty předestavil Mercedes-Benz oficiálně až nyní… ehmmm… tedy ve čtvrtek. :D

Už omlazený čtyřdveřák s kombíkem se mi designově velice líbí a musím se přiznat, že díky mé slabosti pro vozy Coupé a kabrio jsem se na dvoudveřové Éčko skutečně těšil. I když kupé s kabrioletem bude se svými praktičtějšími brášky sdílet naprosto stejnou techniku, přesto si pojďme zrekapitulovat, na co se můžeme v případě Coupé a Cabria těšit. Jak jsem již řekl, všechna Éčka budou vozit pod kapotou stejné motory. Coupé s kabrioletem bude tedy začínat s přeplňovaným benzínovým dvoulitrem o výkonu 135 kW (E200) a jeho silnější verze o výkonu 155 kW se bude skrývat pod označením E250. Další ligu benzínových motorů bude hrát šestiválec o objemu 3,5 litru. Verze s tímto motorem dostane ocjechování E350 a bude poskytovat výkon skvělých 225 kW. Jiný sport si pak zahraje verze E550, která nebude skrývat osmiválec o objemu 5,5 litru, nýbrž inovovanou, dvojitě přeplňovanou V8 o objemu 4,6 litru, která bude dávat výkon až 300 kW!

Pokud ale z nějakého důvodu nechcete benzínový motor, pro coupé a cabrio jsou nachystány také motry vznětové, začínající označením E200 CDI, jenž bude mít 2,1 litrový turbodiesel o výkonu 100 kW. Ten samý motor pak zvedne svůj výkon na 125 kW a dostane označení E220 CDI. Dalším stupněm bude E250 CDI o výkonu 150 kW, což bych, upřímně, s čistým svědomím nominoval na vznětový čtyřválec roku!

Éčko již v základu dostane systém Start / Stop a rekuperaci brzdné energie. Převodovka pak bude na výběr buď šestistupňová manuální nebo vynikající 7G Tronic. My se na test nové E-class velmi těšíme, protože Mercedes bere poslední dobou facelifty velmi vážně.

YouTube Preview Image

 

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz