Hyundai plánuje navýšení prodeje až o 40%

27. 6. 2011 • Novinky

Vozy značky Hyundai mají evropští zákazníci stále více v oblibě a to nejen díky vysoké kvalitě a velmi pokrokovému designu, ale i díky unikátnímu 5letému záručnímu programu. Není proto překvapením, že si Hyundai věří a do blízké budoucnosti má v Evropě ambiciózní plány. Do roku 2013 chce docílit ročního prodeje 500.000 kusů vozů, což znamená navýšení o téměř 40% oproti roku 2010, kdy celkové evropské prodeje činily 358.284 vozů.

Největší roli ve splnění tohoto cíle bude hrát rozšíření produkce v nošovickém výrobním závodě Hyundai Motor Manufacturing Czech, který v současné době vyrábí ročně 200.000 automobilů. Do konce roku by se roční výroba měla zvýšit na 300.000. To znamená, že 60% prodaných vozů značky Hyundai bude pocházet z České republiky. V Nošovicích se vyrábí velmi oblíbené modely i30, i30cw, ix20 a od 1.7.2011 i SUV ix35.

V Česku hodlá Hyundai udržet jedinečnou dynamiku růstu a plně využít potenciálu postavení silného domacího výrobce ke zdvojnásobení tržního podílu: „Podnikáme všechny příslušné kroky k podpoře a realizaci našeho záměru, do roku 2013 výrazně snížit odstup od vedoucí značky na trhu a poskytnout českým zákazníkům plnohodnotnou alternativu dodavatele řešení jejich budoucích automobilových přání i potřeb“, uvedl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Vladimír Vošický.

Zdroj: Hyundai Motor Czech s.r.o

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz