834962270370853240

BMW 3.0 CSL Hommage představeno!

23. 5. 2015 • Novinky

Nový futuristický model 3.0 CSL Hommage od BMW byl představen na akci Concorso d’Eleganza Villa d’Este v podobě konceptu.

Auto je navrženo tak, aby vzdávalo hold legendárnímu modelu 3.0 CSL. Vůz má modernizovaný a velmi agresivní žraločí tvar čumáku, protáhlé ledvinky, splitter z uhlíkových vláken, úžasné laserové led-světlomety, lomenou kapotu, zajímavý konec předních a začátek zadních blatníků, pod kterými se skrývají velká 21′ palcová litá kola. Ještě více uchvacující je zadní část s velkým přítlačným křídlem, které je pevnou součástí karoserie z výroby, CFRP difuzor a všechno uzavírají líbivé zadní led-svítilny. Hodně mě oslnily detaily, jako například zajímavě tvarovaná zrcátka a minimalistický přístup k dokonalému designu.

1204484610335257415

V interiéru najdeme dvě sedadla z odlehčeného materiálu, které lichotí oku kontrastním prošíváním. Zdraví mají ochraňovat šestibodovými pásy a dvě helmy uprostřed za sedadly. Kabina má menší přístrojovou desku, tvarem výjimečný volant, pedály z lehkých slitin a integrovaný hasící systém.

196164691917451197

BMW odmítlo prozradit jakékoliv informace o použité technice, potvrdilo však, že pod kapotou se ukrývá silný řadový šestiválec o objemu 3.0 litru s technologií eBoost, který posílá všechen svůj mohutný výkon na zadní kola. No nevypadá úžasně?!


Retro test BMW 3.0 CSL – Řídili jsme Batmobil!

Štěstí je ošemetná věc. Občas, ale člověka potká a když na těchto řádcích píši štěstí, tak myslím opravdové štěstí. S největší pravděpodobností jsme zkusili jediný Batmobil na našem území! A že je to žíjící legenda Vám jistě říkat nemusím!

123

Vůz vyzařující majestát, sílu, energii, zdůrazňující svůj původ, historii a slávu, přesto nijak agresivní nebo násilný, nevyvyšující se avšak zdůrazňující svou vyjímečnost… No zkrátím to, ihned nám bylo jasno, že jsme se setkali s vyjímečnou ikonou, která se dnes již na cestách běžně nepotkává, respektive potkat ji se rovná pravděpodobnosti výhry v loterii.  A po rozhovoru s majitelem jsme si toho byli vědomi o to více – oprava vozu do stavu, v jakém ho máte možnost vidět na fotografiích, zabrala majiteli 4,5 roku. Vůz byl do posledního šroubku rozebrán, karoserie se opískovala a všechny díly byly jednotlivě renovovány. Pokračování…

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz