37315305_1103442233127287_7182607129180635136_o

Tento Renault má 300 koní a pokročilou techniku. Nejostřejší verze Mégane R.S. Trophy oficiálně

19. 7. 2018 • Novinky, Zajímavosti

Sportovní legenda od Renault Sport se dočkala své silnější varianty pod tradičním názvem Trophy. Ta přináší vyšší výkon 300 koní, masivní kroutící moment 420 NM a pro značku revoluční techniku, která v minulosti nebyla použita.

Verzi trophy můžete mít s manuální nebo EDC převodovkou s tím, že u ručně řazené je kroutící moment redukován na 400 NM. Jako standard dostanete snížený a tužší podvozek CUP, samosvorný diferenciál Torsen a nechybí ani natáčení zadní nápravy 4Control. Tlumiče mají i tady hydraulické dorazy a nové disky Fuji Light pro Trophy jsou odlehčené o 2 kg na každé jedno kolo.

Zajímavostí jsou zadní ventilované kotouče brzd (odlehčené díky materiálům o 1,8 kg). Nejvíce však zaujme nová technika v motorovém prostoru – turbodmýchadlo s keramickým kuličkovým ložiskem. To umožňuje minimalizovat vůle mezi skříní turba a lopatkami rotoru, čímž e dosahuje mnohem vyšší účinnosti plnění. Nechybí ani výfuk s aktivní klapkou pro pořádný zážitek ze zvuku motoru. V interiéru naleznete nově anatomické sedadla Recaro. Trophy R.S. zrychlí na 100 Km/h už za 5,5 sekundy a zastaví se až na rychlosti 260 Km/h.

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz