bez-nazvu4

MOL expanduje do říše obchoďáků

21. 9. 2018 • Novinky

Dnes je středa, půl deváté ráno a my vyrážíme na první otevření kiosku mimo dopravní tahy, na které nás pozval MOL – síť čerpacích stanic. V ranní špičce přijdeme o nervy, to nic nemění na tom, že se těšíme. Možná o něco více se těšíme na kávu, která je dominantou samotného kiosku. Zaparkujeme v garáži obchodního centra Arkády a pak už jen sjedeme výtahem k cíli.

Hned na úvod jsme přivítáni a dostáváme taštičku s malým presentem. Jsou nám sděleny základní informace. Poté si jedeme vyzkoušet tu novou mašinku na kávu. Stačí jeden klik a vaše káva je na světě. Samozřejmě nesmíte zapomenout pod trubičky umístit svůj kelímek. Máte na výběr tři velikosti. Co se týče kelímků, na ty jsou u MOLu velice pyšní, a my se ani nedivíme. Struktura obalu, na kterém nechybí vyobrazena zrnka kávy, je velice příjemná na dotek a dobře se drží. Zatím si kávu můžete dopřávat v jednorázových kelímcích. Do budoucna mají v plánu vyrábět i cestovní hrnky na kávu, a to z důvodu přebytečných plastů a ochrany přírody. Celý kelímek zdobí nápis Fresh Corner. Pod tímto názvem budete moci kiosek také nalézt.

Pokud nejste místní, nemusíte zoufat, Fresh Corny se vyskytují i na benzínkách a to v počtu už 136 kusů. Do roku 2020 by společnost MOL ráda rozšířila Fresh Corny i do ostatních svých benzínek. Je velmi pravděpodobné, že pokud zastavíte na benzínové stanici společnosti MOL, nalezne tam tento úsek odpočinku.  Do budoucna MOL chce kiosky rozšiřovat i do dalších obchodních center. Výzva je to obrovská, neboť v  této oblasti je MOL vůbec první, který se rozhodl expandovat z prostředí benzínek do prostředí obchodních center. V Maďařsku existuje už i restaurace, té se v Česku dočkáme možná už za pár let.

MOL se tak vydává jako dravá štika do neznámých vod velké konkurence. Konkurence je požehnaně, zatímco v Maďarsku je Fresh Coner jedničkou na trhu a nemá konkurenci, u nás v Čechách je tomu jinak, avšak věříme, že se společnosti bude vést velmi dobře a své místo na trhu si jistě obhájí. Co se týče cen, jsou přiměřené. Vůči konkurenci snad i příjemné. Kávu mají vlastní. Koho by zajímalo složení, je to z 80% arabicca. Jak Ivo Velíšek, retail shop sales manager MOLL: „Spousta lidí se k nám na benzínky vrací kvůli vynikající kávě a ještě lepší pěně, kterou žádný jiný automat neumí.“ Schválně se vydáváme k automatu na kávu, abychom vyzkoušeli onu pověstnou pěnu. Na přístroji si volíme cappuccino a už jen sledujeme, jak tekutina spadá do kelímku. Když je hotovo odebíráme a ochutnáváme. Musíme souhlasit s panem Velíškem, pěna je skvělá a káva ještě lepší.

Na tomto kiosku nenaleznete jen kávu. K prodeji jsou také hot dogy, čerstvě dělané toasty a sladké pokrmy. Jak dále uvádí pan Velíšek, MOL si zakládá primárně na kvalitě nikoli na kvantitě. Říká, že nepomohl několik dní spát, když se věnoval výběru té nejlepší pražené kávy. Toto ponocování se mu jistě vyplatilo. Káva je jedna z nejlepších, co jsme ochutnali. Rádi dotahují věci do sebemenších detailů, aby finální produkt byl dokonalý a spolu s ním byl zákazník spokojený.

Dobrá zpráva pro řidiče. V kiosku lze uplatňovat i zákaznická karta MOL, tudíž sběr bodů je 5x rychlejší než na čerpací stanici. Nyní také běží akce, při koupi kávy dostanete zelený donut zcela zdarma. Můžete také soutěžit o jednu kávu každý den zdarma do konce roku 2018. Soutěž probíhá na sociálních sítí, více informací se dozvíte na webu MOL.

Fresh Corner naleznete v pražském obchodním centru Arkády v -1 patře, hned vedle Albertu.

.

« »

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

autojournal.cz